مطالب و دانستنی ها

خرید ویلا در مازندران

ساخت و ساز ویلا

ویلا از انواع ملک هایی است که بیشتر در مناطق توریستی و ساحلی قرار دارند و همواره توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده‌اند. مازندران یکی از محل های معروف برای ساخت ویلا است. این استان در شمال ایران واقع شده و دارای طبیعتی فوق العاده زیبا و کوه هایی پوشیده از جنگل های بی همتا است.

 

نوشهر 🏡ویلا مدرن تریبلکس تمام هوشمند🔥 350مترزمین 400متربنا 4خواب مستر استخر ۴فصل با تاسیسات سوناخشک وان جکوزی در طبقه سوم با ویو عالی سندمالکیت شش دانگ+مجوز ساخت سیستم خانه و تجهیزات کاملا هوشمند انشعابات اختصاصی سه کنتور فاصله نزدیک به جنگل و دریا 💰قیمت کل ۱۱ میلیارد نصف مبلغ کلیدتحویل الباقی اقساط💯 خانم رادان ۰۹۱۹۹۶۶۱۶۵۸

ساخت و ساز ویلا در مازندران به دلیل موقعیت زمینی خوب بیشتر از مناطق دیگر انجام می شود. بسیاری از افراد می‌توانند با سرمایه گذاری در این حوزه، درآمد خوبی را کسب کنند. همچنین بخشی از مردم که به کسب درآمد اضافی علاقه دارند، به عنوان محلی که مسافران زیادی را جذب می‌کند، به سمت راه اندازی ویلای سازی در مازندران پیش می‌روند.

 

فلت 🌍۱۴۰ متر زمین 🏡۸۰ متر بنا 🌫️۳۰ متر روف انشعابات شهرکی دو خواب مستر قیمت : 1/900 جاده جنگی 09196804960 آقای نکونام
ساخت و ساز ویلا

مجاورت با دریا این امکان را فراهم کرده است تا ساختمان‌هایی با طراحی بسیار زیبا و ترکیبی از معماری سنتی و مدرن، احداث شوند. به عنوان نمونه می‌توان به ویلاهایی همچون ویلا های بکری و درآذین برای مثال اشاره کرد که جزو محبوب‌ترین محل‌های اقامتی در مناطق ساحل شمالی کشور هستند.

 

هزار متر زمین 170بنا دو خواب زیر خوابها پارکینگ با استخر بزرگ همراه با درختان میوه پكيج رادیاتور پمب اب حفاظ وکولر نصب سند انجام شده قیمت ٨ ميليارد فروش : اقاي رستگار09196804930

در کل، ساخت و ساز ویلا در مازندران یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری است. در صورت توجه به جزئیات بازار و رعایت قوانین و مقررات مربوطه، می‌توان موفقیت‌های درخشانی را کسب کرد.

 

#ویلا
#ویلا_اقساطی
#خرید_ویلا_در_شمال
#ویلا_در_چمستان
#زمین_سنددار
#ویلا_شهرکی
#خرید_ویلا_در_آمل
#مشاور_املاک_معتبر
#مشاور_املاک
#خرید_زمین_در_مازندران